Koncertna promocija singla (uz projekciju spota) “Ljudi su ljudi” dark-pop benda Harlekin iz Inđije održana je 16. marta u muzičkoj kući Metropolis.
Objavljivanje ovog singla ujedno predstavlja i početak saradnje benda i regionalne izdavačke kuće Menart, sa kojom je Harlekin nedavno potpisao ugovor.
Audio produkciju pesme potpisuje Petar Rudić, dok je za spot bila zadužena Milica Cvetković, koja je već radila sa Harlekinom na spotovima za pesme “Carina” i “Potreban”.
Na početku promocije, fanovima i prijateljima benda okupljenim u Metropolisu, obratila se Tanja Krsmanović u ime izdavačke kuće Menart, a zatim i Marko Kovačević, klavijaturista Harlekina.
Koncertni deo promocije počeo je pesmom “Carina”, a publika će osim pesama sa prvog Harlekinovog albuma “Tornik”, čula i skoro sve numere sa drugog studijskog izdanja koji će se u narednih godinu dana pojaviti pod Menart etiketom.
Harlekin je alternativni dark-pop bend iz Inđije, koncertno aktivan od druge polovine 2016. godine. Ekipu benda čine: Jovana Kovačević (vokal), Aleksandar Janković (gitara), Milan Brkić (gitara), Marko Kovačević (klavijature), Ana Sremčević (bas), Miloš Surla (bubnjevi).
Do sada su nastupali na Koncertu godine, HillsUp festivalu, Gitarijadi Vojvodine (na kojoj su 2016. godine pobedili), Dev9t festivalu, Majskoj gitarijadi u Požarevcu (drugo mesto), Scena Festu u Inđiji i sa bendovima kao ZAA, Orthodox Celts, KKN, Čovek vuk, Urban&4, Bjesovi, Van Gogh, Kerber, Divlje Jagode…
Muziku koju bend stvara karakteriše izražena atmosferičnost i emotivni naboj, dok su tekstovi kratki i nose snažnu poruku kroz metaforu. U septembru 2017. godine objavili su debi album “Tornik” (Take It Or Leave It Records).