CD player u automobilu službeno je mrtav pošto je poslednji proizvođač koji ih je nudio u vozilu prekinuo dostupnost budući da je – kao i sve druge marke – umesto toga prešao na streaming usluge.
Iako to znači da vozači više neće morati da zatrpavaju unutrašnjost svojih automobila kutijama CD-ova, potez izaziva još veću zabrinutost oko ometanja vožnje jer vozači sad moraju da petljaju kroz pregledač na zaslonu telefona ili muzičkog sistema kako bi promenili pesme i slično.
Novi problem za muzičku industriju: Hard diskovi lagano umiru… zajedno sa pesmama sačuvanim na njima
Subaru je bio poslednji brend koji je prodavao model s CD playerom u automobilu, ali japanska automobilska kompanija lišila je SUV Forester CD playera pri ažuriranju modela ove godine. Tako se završava četiri decenije ere CD playera u automobilima, otkako je Mercedes-Benz prvi ponudio tu tehnologiju još 1985. kao naslednika kasetofona.
Bolje i od CD-a i od vinila… Ti Boun Barnet predstavio Ionic Originals – potpuno novi analogni nosač zvuka, prvi će ga isprobati – Bob Dilan
Uprkos tome, prodaja CD-ova doživljava neočekivani preporod i sada je daleko ispred prodaje albuma za digitalno preuzimanje. Prema polugodišnjem izveštaju Američkog udruženja diskografske industrije (RIAA), CD-ovi su u prvoj polovini godine prodazi gotovo tri puta više od digitalnih albuma.
CD se “povampirio”…. Prodaja povećana prvi put od 2004. godine
Ukupna prodaja CD-ova iznosila je 236,7 miliona dolara, dok su preuzimanja urodila sa samo 87,8 miliona dolara. Ove brojke pokazuju značajan pomak u korist fizičkih snimaka, koje su mnogi, pa tako očito i auto industrija – proglasili mrtvim.