Netflix je objavio da je postigao dogovor o kupovini kompanije Warner Bros. Discovery, čime je brzo okončana dramatična trka u nadmetanju u kojoj su učestvovali i Paramount Skydance i Comcast, pokušavajući da preuzmu ovu veliku medijsku kuću.
Netflix uvodi AI reklame? Korisnici prete otkazivanjem pretplate…
Netflix i Warner Bros. Discovery postigli su konačan dogovor: Netflix kupuje Warner Bros., uključujući filmski i TV studio, HBO i HBO Max. Vrednost transakcije procenjena je na oko 82,7 milijardi dolara, a očekuje se da bude zaključena nakon što se WBD-ovo odeljenje globalnih mreža izdvoji u posebnu kompaniju tokom trećeg kvartala 2026.

Spajanjem kompanija Netflix i Warner Bros. nastaje jedna od najvećih medijskih sila u istoriji – Netflix zadržava postojeće Warner operacije i dobija pristup legendarnim franšizama kao [to su “Igra prestola”, “Porodica Soprano, “Hari Poter”, “Prijatelji” i stotine drugih kultnih naslova.
Kombinacija dve kompanije, kako navode čelnici, donosi:
mnogo više sadržaja za korisnike,
jaču globalnu produkciju i nova radna mesta,
više mogućnosti za autore,
velike uštede i jaču poziciju na tržištu.
Zbog negativnih reakcija Netflix opet promenio pravila o deljenju lozinki
Netflix očekuje rast broja pretplatnika, veću zaradu i uštede od 2 do 3 milijarde dolara godišnje u roku od tri godine.
Regulatorna odobrenja tek slede, a ceo proces mogao bi da potraje 12–18 meseci.



