Džejson Derulo pojavio se na muzičkoj sceni davne 2006. godine sa pesmom “Whatcha say” i vrlo brzo je stekao veliku popularnost.
Pevač je otkrio da pored muzike ima i bizni sa strane, koji mu donosi veliki izvor prihoda. On je vlasnik peronice automobila koja poseduje “nešto što nigde drugo nema”. Inače, uspeo je između ostalog da se ostvari i kao autor, napisao je knjigu samopomoći u kojoj je naveo čak 15 pravila pomoću kojih ljudi mogu da ostvare svoj san.
Svetski šou na beogradskom stejdžu… Ovako je Derulo zarulao Arenu
U tih 15 pravila otkrio je i šta je njemu u biznisu pomoglo, kao nekome ko je mnogo zgrnuo za sada još svoje nepune 34 godine.
– Nešto mi je propalo, ali ima nešto što me i dalje “gura”. Moja perionica je umnogome promenila pranje kola. To je jedno fantastično mesto gde odete, postanete član i kao takvom, mi smo vam na raspolaganju u bilo koje doba dana ili noći. Plus, nije nešto skupo, a dostupno vam je bilo kad. Perionica mi je donela više novca od muzike – kaže Derulo, čija kompanija vredi dve milijarde dolara.