Da li znate koliki je bio Rijanin honorar za nastup na Super Bowlu?

0
503
Rijana/Photo: YouTube NFL screenshot
Oglasi

Dugo iščekivani nastup Rijane na poluvremenu ovogodišnjeg Super Bowla bio je njen prvi nastup posle punih sedam godina. Tokom spektakularnog showa oduševila je fanove koji su nagađali da li je ponovo trudna i čeka li drugo dete, što su njeni predstavnici naknadno potvrdili u izjavi za medije.

Rijana imala baš baš “specijalnog gosta” na Super Bowl Halftime Showu

Kao što je poznato NFL svake godine zove neka od najvećih muzičkih imena da izvedu vrhunski show. Od Bijonse preko Pola Makartnija do Lejdi Gage, nastup u poluvremenu Super Bowla privukao je milione gledalaca širpm sveta, zbog čega mnogi muzčari sanjaju o danu kada će biti zamoljeni da održe svoj 13-minutni koncert.

Ali nije veliki honorar ono što mami muzičare da prirede nastup u poluvremenu Super Bowla. Zapravo – honorara nema! Iako bi to neke moglo da iznenadi, istina je da izvođači u poluvremenu Super Bowla ne dobijaju honorar za svoj nastup. Umesto toga, NFL plaća sve troškove povezane s realizacijom nastupa u poluvremenu, uključujući sve dodatne troškove.

Najbolje reklame Super Bowla: Holivudske zvezde prodaju sve…

U izjavi za The Independent, predstavnik NFL potvrdio je da NFL pokriva sve troškove povezane s nastupom i plaća sindikalnu naknadu izvođača u poluvremenu. Prema Forbesu, sindikalna naknada je delić iznosa od šest i sedam cifara koje muzičari obično redovno zarađuju.

14 minuta koji se ne zaboravljaju… Ovo je 10 najboljih Super Bowl nastupa svih vremena

Međutim, priređivanje jednog takvog showa u poluvremenu može da ima vrlo visoku cenu. Produkcija za poluvreme Super Bowla može da košta i do 10 milijuna dolara. Godine 2021. The Weeknd je navodno potrošio 7 miliona dolara sopstvenog novca za produkciju svog nastupa, kao i Dr Dre godinu pre toga.

Za održavanje showa Dženifer Lopez i Šakire u poluvremenu 2020. NFL je navodno uložio približno 13 miliona dolara kako bi pokrio troškove osoblja uključenog u produkciju, kao i složene setove i audio opremu. Što se tiče Rijaninog nastupa u poluvremenu, portparol lige potvrdio je Forbesu da se očekuje da Apple Music takođe plati račun zajedno s NFL-om.

Da li je ovo najotkačenija reklama na Super Bowlu ikada… Arnold Švarceneger kao Zevs, Salma Hajek kao Hera

Iako Rijana neće primiti honorar za svoj koncert, čini se da joj taj honorar nije ni potreban s obzirom na njen biznis koji je pokrenula i koji je zapravo veći izvor prihoda od same muzike. Vrednost njenog biznisa procenjena je na 1,7, milijardi dolara. Tako će Rijana ostvariti neke alternativne izvore prihoda za svoj nastup. Uoči finala Super Bowla, njena marka Savage x Fenty izdala je kolekciju od 17 odevnih predmeta inspiriranih Super Bowlom, koji su uključivali majicu s natpisom: “Rihanna concert interrupted by a football game, weird but whatever” (Rihannin koncert prekinut utakmicom, čudno, ali nema veze) i njeno viđenje klasičnog dresa.

Rijana je takođe predstavila još jednu odevnu kolekciju od devet odevnih predmeta u saradnji s NFL-om i kompanijom sportske opreme Mitchell & Ness. Artikli kao što su službene majice s oznakom NFL-a i majice s kapuljačom s Rijaninom rukom koja drži loptu.

Više izvora izvestilo je da Rijana takođe snimila dokumentarac u saradnji s Apple TV+, koji će prikazati početak njenog glavnog nastupa u poluvremenu i njen život kao mlade majke.

HL/Izvor: nacional.hr

Oglasi

POSTAVI ODGOVOR

Molimo unesite vaš komntar!
Unesi svoje ime