Nekoliko tajanstvenih smrtnih slučajeva u jednom malom mestu u Srbiji spletom čudnih okolnosti postaju pravi policijski slučaj iako su žrtve “ubistava” – dva psa i jedan papagaj.
Mada, zapravo, za jednog od ubijenih pasa nema dokaza da je ikad fizički postojao. Ali postoji snimak njegovog ubistva. Komplikovano… Mesto zločina: lokalna marketinška agencija.
Onda iz prestonice stiže mlada policijska službenica (psiholog) kojoj u istrazi pomaže i jedan profesor logike. I komedija počinje. Ispostavlja se da je taj detektivski dvojac bez kormilara vrlo specifična verzija Holmsa i Votsona i da im je, i jednom i drugom, to prvi detektivski posao u životu. A ispostavlja se i da je slučaj užasno komplikovan. I njih dvoje takođe. I svedoci. I osumnjičeni. A onda pada i prva ljudska žrtva. (aapravo, druga, ali prva žrtva je ubijena pre mnogo godina, a glavni osumnjičeni je đavo i… ma, komplikovano.) A postaje još komplikovanije. Šizofreno i apsurdno. Pomalo montipajtonovski. Samo još gore. Dešava se u Srbiji.
Da stvar bude još luđa, tu su i Žika Šarenica i “Despacito”.
Za sve ove ludeorije na ceni zaduženi su glumci Jelica Kovačević, Saša Joksimović i Srđan Ivanović, u urnebesnoj komediji “Isterivanje đavola iz direktora marketinga” koja će imati pemijeru u Krupnju, 4. novembra.
Po scenariju Božidara Kneževića, predstavu je režirao Srđan Ivanović, a za kostime se pobrinula Sanja Mimić.
Beogradsku premijeru ove pajtonovske komedije očekujemo krajem novembra meseca u Akademiji 28 na stalnom repertoaru.
HL