Pank rok bend Čovek bez sluha objavio je nedavno spot “Ti samo misliš da me znaš” koji ne može biti bustovan, jer Facebook “ne dozvoljava oglase koji izgledaju seksualno sugestivno”!
Sa predstojećeg albuma radnog naziva “Stanimo u gard”, kog će ČBS koncertno promovisati 14. decembra u Domu omladine Beograda, pesma “Ti samo misliš da me znaš” dobila je izazovan spot u kome se, bez prizora golotinje, pojavljuju dve devojke od kojih je jedna plesačica na šipki.
Međutim, prilikom pokušaja da se video sa YouTube platforme “Ti samo misliš da me znaš” bustuje na zvaničnoj strani benda, stiglo je obaveštenje: “Ne dozvoljavamo oglase sa sadržajem koji pokazuje seksualno sugestivno pozicioniranje ili dosta kože (čak i ako je to u umetničke ili obrazovne svrhe), zbog njihove izuzetno osetljive prirode”.
FB je Čoveku bez sluha predložio korišćenje “sadržine koja se na neseksualan način fokusira na vaš proizvod ili uslugu”!
– Smatrali smo da imamo dobar spot i hteli smo da uplatimo bust, kao što svi, bogu fala rade. Nek se vrti, nek gleda narod, nek se vidi da bend vredno radi. Fejsbuk nas je ladno odbio jer namećemo seksualni sadržaj. Evo, ne znam… – kaže frontmen Miki Radojević.
Reditelj Tin Jerger i snimatelj Krešimir Kiš, uz pomoć upečatljivih i provokativnih pojava Zorane Farkaš i Lovorke Trdin, napravili su spot za “Ti samo misliš da me znaš”, koji je “inspirisan pokradenim, uništenim i na kraju propalim fabrikama u bivšoj Jugoslaviji”.
Pogledajte “problematični” spot: