Za otprilike mesec dana, tačnije 25. aprila, očekuje nas najnovija dodela Oskara, a kako stvari stoje, reklame koje će biti prikazane tokom ove manifestacije će koštati više nego ikada ranije.
GLEN KLOUZ NOMINOVANA ZA OSKARA I ZLATNU MALINU – ZA ISTU ULOGU
Naime, kako prenosi Variety, televizija ABC navodno traži 2 miliona dolara za emitovanje jedne reklame od 30 sekundi na ovogodišnjim Oskarima.
Ovu informaciju potvrdila su dva neimenovana izvora koja su upućena u situaciju.
Ono što brine emitere jeste da gledanost Oskara opada. Naime, prošlogodišnji Oskari, koji su se dogodili neposredno pre zaključenja pandemije, dostigli su najniži rejting od samo 23,6 miliona – što je 6 miliona manje u odnosu na prethodnu godinu.
OVO JE KOMPLETAN SPISAK NOMINACIJA ZA OSKARA… ALI OVE DVE ŽENE SVAKAKO ULAZE U ISTORIJU
Očekuje se da će se ovaj trend nastaviti i ove godine. S druge strane, s obzirom na pandemiju, kompanije koje se reklamirajuimaju sužen izbor, pa se očekuje da će cene oglašavanja biti više.