Američki filmski časopis Variety objavio je izbor po pet najgorih filmova 2022. godine u izboru njegovih kritičara Ovena Glajbermana i Pitera Debruža.
Na spisku Glajbermana na čelu se nalazi “Amsterdam”, reditelja Dejvida O. Rasela sa Kristijanom Bejlom i Margo Robi, koji je opisan kao “bizarni fijasko”, užasan film koji je istovremeno dosadan i napadan, i izaziva češanje po glavi.
Slede “Minjoni: Uspon Grua”, kao nastavak “koji služi samo da bi se do kraja izmuzla krava”, i “Bones And All” sa Timotijem Čalametom i Tejlor Rasel “gde se tokom dva časa i deset minuta skoro ništa ne dešava”.
Po Glajbermanu “Potpaljivač” je rimejk jednog od najgorih filmova pod romanu Stivena Kinga “koji pokazuje da može još gore”, dok je “Tri hiljade godine čežnje” reditelja Džordža Milera poveliko isprazna adaptacija dela A.S. Bajata.
Debruž je na čelu svog spiska stavio “Plavušu”, čijeg reditelja Endrjua Dominika je optužio za plitkost uloge Merilin Monro, koju je tumačila Ana De Armas, a čitav filmski protret čuvene holivudske glumice je opisao kao “ružan i nezahvalan”.
Za film “Bigbug” kritičar Variety-ja primećuje da je reditelj Žan Pjer Žene “odavno izgubio svoj modžo”, dok je komedija “Mehur” još jedan ćorak reditelja Džuda Aptova.
Za Debrugea u “Spiderheadu” je pogrešno dodeljena uloga Krisa Hemsvorta u filmu koji je zapravo trebao biti malo nezavisno ostvarenje, dok je u “355” reditelj Sajmon Kinberg oskarovsku ekipu sa Penelopom Kruz, Džesikom Častejn i Lupitom Njongo prikazao – budalastom.