Zašto smo ove godine muziku slušali više nego ikada? Objavljeno istraživanje Engaging with Music 2022.

0
95
No Music No Life/Photo: unsplash.com

Prema najnovijem izveštaju IFPI (Međunarodna federacija fonografske industrije) pod nazivom “Engaging with Music 2022.”, obožavaoci muzike provode u proseku 20,1 sat slušajući muziku nedeljno, u odnosu na 18,4 sata u 2021. godini, što je jednako slušanju dodatnih 34 trominutnih pesama nedeljno.

Drugim rečima, ljubitelji muzike danas slušaju više muzike nego ikada ranije, prema nalazima novog izveštaja.

Novo istraživanje… Slušanje benda AC/DC hirurge čini dvostruko bržim i čini ih preciznijim

Ovo istraživanje, koje je obuhvatilo više od 44.000 ispitanika u 22 zemlje, takođe je otkrilo da 46 posto obožavalaca bira muzičke usluge uz plaćanje pretplate, iako je više od tri četvrtine ispitanih reklo da uživaju u muzici u više formata, uključujući video i audio streaming, radio, televizija, film, igre itd..

IFPI logo

Izvršna direktorka IFPI Fransis Mur, povodom novog izveštaja je izjavila:

– Ovogodišnje isztaživanje “Engaging with Music” daje fascinantnu sliku o tome kako obožavaoci širom sveta danas slušaju i bave se muzikom. To pokazuje i rezultate partnerstva diskografskih kuća s muzičarima i njihov rad u skladu s novim tehnologijama za povezivanje obožavalaca s njihovim omiljenim pesmama na još više načina. Nastavljamo s našim radom kako bismo osigurali da oni koji žele da profitiraju od nelicencirane i neovlaštene muzike ne mogu da ugroze živost muzičkog ekosistema koji je bitan za umetnike i obožavaoce. “Engaging with Music 2022” služi kao zdrav podsetnik na istinsku globalnu važnost i vrednost muzike i potrebu da se ona zaštiti i podrži.

Ništa ljubav, samo psovke… Istraživanje pokazalo kako su se promenile reči pesama u periodu od 70 godina

Izveštaj takođe zaključuje da je muzika i dalje sastavni deo dobrobiti ljudi, pri čemu je 69 posto ispitanika odgovorilo da je muzika važna za njihovo mentalno zdravlje i za telesnu vežbu. U izveštaju je takođe naglašeno da je muzika ključna za angažman u video aplikacijama kao što je TikTok, pri čemu je 63 posto vremena provedenog na video aplikacijama kratkog formata bilo na video zapisima u kojima muzika igra glavnu ulogu.

Iako je radio i dalje popularan izbor ljudi za slušanje muzike, izveštaj govori da gotovo jedan od tri ispitanika koristi neovlaštene ili nelicencirane metode za slušanje ili preuzimanje muzike u više od 500 različitih žanrova.

POSTAVI ODGOVOR

Molimo unesite vaš komntar!
Unesi svoje ime