Home»Muzika»Homeland»Jožef Nađ: “Twenty Twenty One“ je bio moj spas tokom pandemije

Jožef Nađ: “Twenty Twenty One“ je bio moj spas tokom pandemije

4
Shares
Pinterest Google+
Jožef Nađ/ Photo: Promo (Multimedia Music)
Jožef Nađ/ Photo: Promo (Multimedia Music)

Jožef Nađ, violinista, kompozitor i predavač na prestižnom fakultetu Berkli, predstavio je svoj najnoviji album “Twenty Twenty One“ na promociji u Multimedia Music Record Store.

U prisustvu kolega i prijatelja, ovaj Pančevac koji dugi niz godina živi i radi u Bostonu predstavio je izdanje koje je specifično iz mnogo razloga:
– Pandemija je nešto što je bilo potpuno neočekivano za sve nas. Kad sam shvatio da neće trajati nedelju, dve… mesec dana, odlučio sam da je možda vreme za takav jedan projekat. Želeo sam da uključim muzičare koji su u tom fahu, sa kojima sam sarađivao u prošlosti, a nisam imao ništa snimljeno sa njima – rekao je Nađ i naglasio da mu je ovaj projekat mnogo pomogao:
-Meni je jedini spas bio da ne sedim ispred televizora i slušam koliko je ljudi zaraženo, nego da budem u studiju i bavim se ovim.

On je takođe dodao da je i naziv albuma “Twenty Twenty One“ simboličan:
– Te 2020. smo bili zaključani, i ja sam se nadao da će 2021. biti bolja, gledajući u budućnost…

Ono što je takođe specifično za ovaj album je činjenica da je urađen potpuno online, na dva kontinenta:
– Ja sam svoje radio u Bostonu, takođe je sniman u Njujorku i prijatelji su snimali u Beogradu i Pančevu. Oni su slali svoje trake, a ja sam to sve pakovao kako sam stigao – prisetio se Nađ i dodao:
– Jedna je stvar kad se svira u studiju i snima uživo i kad postoji ta neka veza i kontakt između muzičara… a ovo je bilo: mi smo ti sad ovo poslali pa ti sad izvoli i snađi se! Zato je malo duže trajalo nego što sam ja mislio da će da traje, ali dosta ljudi mi je reklo da se ne oseća da je to tako urađeno i da se oseća ta neka energija žive svirke.

Na albumu “Twenty Twenty One“ su učestvovali Vasil Hadžimanov (klavijature i programing), Vladan Milenković (melodika, klavir i klavijature), Vladimir Samardžić (bas gitara), Dušan Gnjidić (bubnjevi), Ivan Aleksijević (klavijature), Milan Maksimović (trombon), Leleh Nađ (saksofon), Filip Krumes (violina), Jerome Giancola (bas gitara), Bruce Gertz (kontrabas), John Baboian (gitara), John Hyde (harmonika) i Michael Clarke (bubnjevi).

Filip Krumes, violinista i volinar sa kojim je Jožef praktično odrastao u muzičkoj školi u Pančevu, prisetio se perioda kada je Jožef svirao gitaru u nekoliko bendova u ovom gradu, a zatim, kao i mnogo ljudi iz njihove generacije, nakon bombardovanja rešio da svoj život nastavi negde drugde:
– Gomila mojih drugara listom nestala iz države, čak sam i ja otišao tada. On je otišao za Ameriku. Izdržao je sve ove godine tamo, studirao je na najprestižnijem džez fakultetu na svetu, Berkliju. Ostao je tamo da funkcioniše i da živi taj muzičarski život – rekao je Krumes i istakao da je bio jako ponosan kada je čuo da je Nađ dobio profesuru na istom tom koledžu:
– Mislim da svi treba da budemo ponosni da je jedan čovek iz naše tamo na jednom tako bitnom i važnom mestu, na tako bitnom i važnom fakultetu.

Na izdanju “Twenty Twenty One“ se nalazi sedam originalnih kompozicija i jedna obrada, “Little Wing” Džimija Hendriksa, koja je snimljena uživo u Portlandu, državi Maine, SAD. Zastupljeni su različiti žanrovi, od fanka, džeza, roka do popa.

“Twenty Twenty One“ dostupan je na svim prodajnim mestima Multimedia Music, online,  kao i na svim relevantnim muzičkim platformama.

Previous post

Spektakl na otvorenom... "Karmina Burana" 28. maja na Trgu republike

Next post

Eva Braun posle 4 godine ponovo u klubu Fest

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published.