Home»Muzika»Teorija kreativnog haosa… Evo kako je nastao jedan od najvećih hitova Guns N’ Roses i zašto Sleš ne može da ga podnese

Teorija kreativnog haosa… Evo kako je nastao jedan od najvećih hitova Guns N’ Roses i zašto Sleš ne može da ga podnese

4
Shares
Pinterest Google+
Guns N` Roses/Photo: YouTube printscreen
Guns N` Roses/Photo: YouTube printscreen

Grupa Guns N’ Roses ima hitova na pretek, a jedan od najvećih je svakako “Sweet Child O’ Mine”.

Kako je nastala ova legendarna numera je priča za sebe. Reklo bi se iz kreativnog haosa, ili još bolje “zezancije”.

Naime, sve je krenulo kada su se momci iz benda okupili u kući u Sunset Stripu u Kaliforniji. Gitarista Sleš latio se latio svog instrumenta (gitare) i počeo da svira melodiju za “cirkus”, a ujedno je zafrkavao bubnjara Stivena Adlera.

I GUNSI SE VRATILI VINILU… PRVI PUT OBJAVLJUJU “GREATEST HITS” NA PLOČI, A POTOM I – KNJIGU ZA DECU

U blizini se našao tadašnji ritam gitarista Gunsa Izi Stradlin koji je sve to čuo. On je zamolio Sleša da ponovo odsvira to što je odsvirao. I onda je klupko počelo da se odmotava.

Naime, Stradlin je smislio neke akorde, basista Daf Mekagan je stvorio bas liniju, dok je Adler isplanirao bit pesme koja će se na kraju zvati “Sweet Child O’ Mine”

– U roku od sat vremena moja vežba sa gitarom je postala nešto drugo – prisetio se Sleš u svojoj autobiografiji.

UDRUŽILI SE GUNS N’ ROSES I DŽEJMS PATERSON… REZULTAT JE ILUSTROVANA KNJIGA ZA DECU “SWEET CHILD O’ MINE”

Tekst pesme “Sweet Child O’ Mine” je nastao iz poeme na kojoj je radio pevač grupe Eksel Rouz. Naime, on je napisao numeru o svojoj tadašnjoj devojci Erin Everli, ćerki Dona Everlija iz benda Everly Brothers.

Pesma “Sweet Child O’ Mine” je vrlo brzo završena, a svetlost dana je ugledala u avgustu 1988. godine. Iako je numera stekla neviđenu popularnost, Sleš je imao zamerke.

– Pesma je postala ogroman hit i sada mi se gadi. Mislim, sviđa mi se, ali mrzim ono šta predstavlja – naveo je muzičar 1990. godine.

HL/Izvor: telegraf.rs

Previous post

Saopštena imena 14 finalista takmičenja za nagradu Milan Mladenović

Next post

Muzika bez koncerata je kao gledanje po*nića... sve je isto ali, da prostiš, nisi je*o... tvrdi u novoj kolumni Ljilja Zdravković

0

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *