Home»Knjige»Dok čekamo “Rokenrol u kandžama interneta EX YU”… da se podsetimo kako je bilo na promocijama prethodnih izdanja…

Dok čekamo “Rokenrol u kandžama interneta EX YU”… da se podsetimo kako je bilo na promocijama prethodnih izdanja…

4
Shares
Pinterest Google+
Photo: pixabay.com
Photo: pixabay.com

U očekivanju trećeg dela knjige “Rokenrol u kandžama interneta EX YU” autora Predraga Jovanovića i Branimira Loknera, u kojima su intervjue dali svi najrelevantniji muzički akteri sa prostora bivše Jugoslavije da se poodsetimo kako je to izgledalo na promocijama prethodna dva izdanja…

Photo: Promo
Photo: Promo

“Rokenrol u kandžama interneta” suočava aktere ovdašnje muzičke priče, sastave i izvođače sa njihovim prihvatanjem novog, ali već sve prisutnog načina promocije i prezentacije svojih radova i karijere u novonastalim okolnostima, gde prisutvo u “on line” medijima, predstavlja najvažniji način trasiranja puta i poruke od artista do neposrednog konzumenta.

Kako se ko i na koji način snalazi u svemu tome, da li veći efekat u reklamiranju”proizvodi” internet sa svojim “mrežama” ili oni stari godinama egzistirajući mediji?

Da li TV, radio i novine polako prepuštaju svoj značaj internetu, saznaćete iz brojnih odgovora, analiza, razmišljanja prisutnih u ovoj knjizi.

“Rokenrol u kandžama interneta” je obavezno štivo i vodič kroz savremeni trenutak novog načina promocije ne samo rock kulture.

Sve intervjue je priredio Predrag Jovanović, a sve tekstove o izvođačima napisao je Branimir Lokner.

Photo: Promo
Photo: Promo

Koncept  i teme postavljene u knjizi “Rokenrol u kandžama interneta“, naišle su na snažan odjek i reakciju javnosti, koja je prepoznala aktuelnost i značaj tumačenja i odnosa novog načina promocije putem onlajn varijanti, od strane aktera ovdašnje (rock) muzičke priče.

Predstavnici različitih generacija su iz svog ugla davali odgovore na pitanja, veoma dobro razumevši i prihvatajući da je pred svima njima i nama jedno novo vreme sa drugačijim parametrima tretiranja promocije muzičkog dela, izdanja, te marketinga koji se odnosi na karijeru sastava i izvođača.

“Rokenrol u kandžama interneta 2“ nastavlja tamo gde se stalo sa prvom knjigom tačno godinu dana posle njenog objavljivanja, ali zaokružuje i završava postavljeni i ponuđeni koncept, u kojem su učestvovali predstavnici muzičke scene u Srbiji i, jednim manjim delom, u dijaspori.

“Rokenrol u kandžama interneta 2“ za razliku od prve knjige sadrži i jedan dopunjeni segment, gde su predstavnici šire posmatrano ovdašnje muzičke i kulturološke scene svojim kratkim odgovorima i razmišljanjima (pitanja koja su im postavljena ticala su se oblasti ili zanimanja kojima se bave) davali sugestije i odgovore, koji iz njihovog ugla dopunjuju sliku o ulozi interneta u onim oblastima kojima se bave.

Previous post

Misterija filma "Isijavanje"... Kritika američke elite ili Kjubrikovo izvinjenje što je režirao fejk sletanje na Mesec? I kakve sve to ima veze s pandemijom...

Next post

Hronika jedne strasti... Cigarettes After Sex predstavili novu pesmu "You're All I Want"

0

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *