Home»Muzika»Mala ume biznis… Bili Ajliš u saradnji sa Takašijem Murakamijem lansirala kolekciju jeftinih majica

Mala ume biznis… Bili Ajliš u saradnji sa Takašijem Murakamijem lansirala kolekciju jeftinih majica

4
Shares
Pinterest Google+
Bili Ajliš, Takaši Murakami/Photo: promo/garage-mag
Bili Ajliš, Takaši Murakami/Photo: promo/garage-mag

Pevačica Bili Ajliš i japanski pop umetnik Takaši Murakami ponovo su sarađivali, ali ovaj put su radili za čuveni modni brend Uniqlo .

Kolekcija, koja trenutno može da se pogleda na web lokaciji japanske prodavanice, sadrži majice i T- košulje koje nude Bili kao prepoznatljivo pop ime, te njeno već čuveno sleganje ramenima kao zaštitni znak. Mnogi od ovih komada sadrže i Takašijev osmeh sa cvetnim potpisom.

TRAŽILI STE, GLEDAJTE… BILI AJLIŠ SE PRVI PUT SKINULA NA SCENI, KAKO BI DOKAZALA DA TO – NIJE VAŽNO

Murakami je postao vrlo popularan širom sveta zahvaljujući svom ikonično privlačnom dizajnu i velikim projektima sa modnim markama kao što si (Louis Vuitton i VANS. Poznati umetnik, koji često radi na animaciji i filmu, i ranije je sarađivao s muzičarima kao što su Kanje Vest i Farel Vilijams.

Početkom 2019 godine Murakami je režirao video za pesmu “You Should See Me In A Crown”, koji je pop ikonu pretvorio u anime lik, što je bio početak vrlo plodne saradnje ovog tandema.

Njih dvoje su sarađivali oko imidža mlade muzičarke i radili zajedno na naslovnoj strani časopisa Garage, koji je fokusiran na umetnost i modu.

– Mislim da je sve u vezi s njenim glasom jednostavno lepo. Stvara onaj neverovatno istančan osećaj adolescencije koji sam i ja jednom iskusio u sopstvenim delima i to me privuklo njenoj umetnosti – rekao je Murakami tada za Garage.

Majice za odrasle koštaće u maloprodaji 14,90 dolara, a dečje veličine 9,90 dolara, što cene čini prihvatljivim za sve fanove mlade kantautorke.

Vreme tokom izolocije zbog aktuelne pandemije koronavirusa, Bili je iskoristila da napravi podcast seriju sa svojim ocem, glumcem Patrikom O Konelom na Apple Music.

Radio emisija “Me & Dad” u šest epizoda, premijerno je izvedena 9. maja i sadrži raznovrsnu muziku, koju su ćerka i otac birali uz razgovore o omiljenim pesmama.

HL/Izvor: bosonoga.com

Previous post

Pixies ipak dolaze u Beograd... ali sledeće godine: Bostonske legende na Tašu 31. avgusta 2021.

Next post

Brajan Mej imao srčani udar... Kaže da je bio "blizu" smrti, odbio operaciju na otvorenom srcu, ugrađena mu tri stenta

0

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *