Svi putevi vode u – Bangkok

0
50
Bangkok/wikimedia.org

Bangkok je najveći grad/destinacija po broju noćenja međunarodnih putnika na ovogodišnjoj listi Mastercard Global DestinationsCitiesIndex

Ovo istraživanje ne samo da rangira 132 najposećenija grada na svetu, već i daje predviđanja u pogledu broja posetilaca i potrošnje za celu kalendarsku 2016. godinu, dok istovremeno pruža i dublji uvid u način na koji ljudi putuju i troše novac širom sveta.

Bangkok/wikimedia.org
Bangkok/wikimedia.org

Istraživanje pokazuje da će Bangkok ove godine ugostiti 21,47 miliona međunarodnih putnika koji će provesti makar jednu noć u tom gradu, što ga je smestilo ispred drugoplasiranog Londona.

Predviđanja u pogledu broja noćenja međunarodnih posetilaca za ostalih top 10 gradova su:

Landon/wikimedia.org
Landon/wikimedia.org

London – 19,88 miliona posetilaca
Pariz – 18,03 miliona posetilaca
Dubai – 15,27 miliona posetilaca
Njujork – 12,75 miliona posetilaca
Singapur – 12,11 miliona posetilaca
Kuala Lumpur – 12,02 miliona posetilaca
Istanbul – 11,95 miliona posetilaca
Tokio – 11,70 miliona posetilaca
Seul – 10,20 miliona posetilaca

Najveće iznenađenje na ovogodišnjoj listi je bolja pozicija Dubaija kao najbolje plasiranog grada po potrošnji međunarodnih posetilaca (31,3 milijardi dolara), čime je prevazišao drugoplasirani London (19,8 milijardi dolara).

[tabs]

[tab title=”Posao ili zadovoljstvo?” icon=”iconic-info”]Po prvi put, ovaj Indeks ispituje da li posetioci putuju zbog posla ili iz zadovoljstva i pruža uvid u to kako međunarodni putnici troše novac, uključujući i troškove obroka i smeštaja i kupovinu. Lista za 2016. godinu pokazuje da kada je reč o top 20 gradova, više ljudi ih posećuje izprivatnih razloga, a jedini izuzetak je Šangaj u koji se češće putuje zbog posla.Ljudi koji posećuju top 20 gradova najviše troše na kupovinu, osim kada je reč o Evropi gde na obroke odlazi veći deo potrošnje – ovo se odnosi na Amsterdam, Beč, Istanbul, Milano, Pariz i Prag.[/tab]

[/tabs]

Način na koji ljudi putuju i troše u inostranstvu ukazuje na to koliko su gradovi širom sveta međusobno povezani i značajni – rekla je EnKerns, predsednica sektora za međunarodna tržišta u kompaniji Mastercard. – Planiranje i iskustvo putovanja postaju sve važniji.

[accordion title=’Kako se radi istraživanje’]Za svaki od 132 gradova destinacija koriste se javno dostupni podaci o broju dolazaka međunarodnih putnika i njihovoj prekograničnoj potrošnji, a koriste se specijalni algoritmi, pri čemu se posebna pažnja obraća na eliminisanje efekta gradova destinacija kao čvorišta za letove, kao što je slučaj sa Singapurom, Dubaijem, Amsterdamom i Frankfurtom. Ova lista i prateći izveštaji se ne zasnivaju na podacima o potrošnji po Mastercard karticama.[/accordion]

Razlika između globalnih top 10 i top 10 najbrže rastućih gradova destinacija ukazuje da azijsko-pacifički region, Bliski Istok i Afrika postaju sve značajniji na globalnoj ekonomskoj mapi. Mnogi gradovi koji se nalaze na listi pokazuju pozitivan trend rasta, što ukazuje na sve veće interesovanje za posetu i život u tim gradovima.

Osaka je grad koji je imao najsnažniju tendenciju rasta po broju međunarodnih poseta (24,15%) u prethodnih sedam godina. Ostali gradovi koji su se našli među top 10 gradova, a za koje se predviđa najbrži rast su:

Čengdu – 20,14%
Abu Dabi – 19,8%
Kolombo – 19,57%
Tokio – 18,48%
Rijad – 16,45%
Tajpej – 14,53%
Si’an – 14,20%
Teheran – 12,98%
Sjamen – 12,93%

Kompletan izveštaj možete preuzeti na OVOJ STRANI

evropa

 

POSTAVI ODGOVOR

Molimo unesite vaš komntar!
Unesi svoje ime