Home»Fun»Ono kad “genijalci” iz marketinga smisle “genijalnu” Halloween kampanju… Mekdonalds se izvinio zbog reklame za Noć veštica

Ono kad “genijalci” iz marketinga smisle “genijalnu” Halloween kampanju… Mekdonalds se izvinio zbog reklame za Noć veštica

2
Shares
Pinterest Google+
Džejsoin Ričardson/Photo;: YouTube printscreen
Džejsoin Ričardson/Photo;: YouTube printscreen

Mekdonalds se izvinio zbog reklame za sladoled tokom Noći veštica pod sloganom “Sundae Bloody Sundae” u Portugaliji jer je uvredio ljude koje je ona podsetila na jedan od najtragičnijih dana u Severnoj Irskoj, piše Indipendent.

Slogan za dva sladoleda koji se prodavao po ceni jednog bio je aluzija na pesmu “Sunday Bloody Sunday” grupe U2, ali koja se bavi realnim istorijskim događajem, masakrom od 30. januara 1972. godine u Severnoj Irskoj, kada su britanski vojnici pucali na demonstrante i pogodili 28 njih tokom marša, a među kojima je bilo i maloletnika. Poginulo je 14 ljudi. U kompaniji su naveli da reklama nije “bezosećajno upućivanje na bilo koji istorijski događaj”.

 

Slogan je pratio promociju sladoleda u malom broju restorana u zemlji, kako je pokušao da objasni portparol.

– Kampanja je trebalo da bude promocija Noći veštica, ne bezosećajno upućivanje na bilo koji istorijski događaj, ili ako je nekoga uznemirilo ili vređalo na bilo koji način. Iskreno se izvinjavamo zbog bilo kakve uvrede ili loših emocija koje su mogle da se jave. Sav promotivni materijal je uklonjen iz restorana.

HL/Izvor: n1info.com

Previous post

Čovek koji je bacao svetlo daleko... Povodom 25 godina od smrti Milana Mladenovića tribina i snimak koncerta EKV iz 1987. u DOB-u

Next post

Muzički umetnik decenije u Americi je... Tejlor Svift

0

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *